مطالب خوب

مطالب خوب

<-PostTitle->


💌 فال روزانه
شنبه 5 بهمن

 

🌙 فروردين

اهل بزرگ‌نمايي مشكلات هستيد و به جاي فكر به آينده، دائم به اشتباه‌هاي گذشته خود فكر مي‌‌كنيد، اين رويكرد جلوي پيشرفته شما را گرفته و دستاورد چشمگيري در زندگي نداريد، در نتيجه از امروز به جاي غم و غصه خوردن براي اشتباهات گذشته، به فكر آينده باشيد و لحظه‌اي دست از تلاش برنداريد. اهميتي به دخل‌و‌خرج‌تان نمي‌دهيد و اختيار حساب‌و‌كتاب‌هاي‌تان از دست شما خارج شده است، قبل از اينكه اين وضعيت شما را گرفتار مخمصه مالي كند، عنان خرج‌هاي زندگي را در اختيار بگيريد و ولخرجي را كنار بگذاريد. امروز دوستان و اطرافيان، شما را به مهماني دعوت مي‌كنند، اين دعوت را با كمال‌ميل قبول كنيد و مطمئن باشيد بيشتر از چيزي كه فكرش را بكنيد به شما خوش خواهد گذشت. اهميت زيادي به انجام كارهاي غيرضروري مي‌دهيد و ارزش وقت و زمان را نمي‌دانيد.

🌙 ارديبهشت

امروز صبح با انرژي و نشاط بيشتري نسبت به هميشه از خواب بلند‌ شده‌ايد، اين انرژي را به فال نيك بگيريد و با سرعت بيشتري مشغول انجام كارهاي عقب‌افتاده شويد. به لحاظ مالي روز خوبي را شروع كرده‌ايد و امروز از جايي كه اصلاً فكرش را نمي‌كرديد، پول خوبي به دست شما خواهد رسيد، تمام اين پول را خرج نكنيد و قسمتي از آن را براي روز مبادا كنار بگذاريد. همسر يا عشق‌زندگي‌تان مشغول انجام كار مهمي است و براي اين كار نياز به مشورت شما دارد، ايشان را از تجربه‌هاي ارزشمند خود بي‌نصيب نگذاريد و به وي ثابت كنيد كه در شادي‌ها و خوشي‌هاي زندگي كنار او هستيد.

🌙 خرداد

به همسر يا عشق‌زندگي‌تان قول داده‌ايد كه امروز با هم بيرون برويد و گشتي در بازار بزنيد، به اين وعده وفا كنيد و لحظه‌هاي شادي را پشت‌سر بگذاريد. يكي از اعضاي خانواده به شما قول پرداخت پولي را داده است، امروز اين فرد به قول خود عمل مي‌كند و اوضاع مالي‌تان روبه‌راه مي‌شود. علاقه داريد به زندگي ديگران سرك بكشيد، اما قبل از اينكه اين روحيه شما را به فردي منفور تبديل كند، فضولي را كنار بگذاريد و از امروز سرتان به كار خودتان باشد. عازم سفري هستيد و در اين سفر به شما خوش نمي‌گذرد، اما با كوله‌باري از تجربه از اين سفر برمي‌گرديد و به لحاظ مالي نيز شرايطي براي ارتقا وضعيت درآمد‌تان در اين سفر فراهم مي‌شود.

🌙 تير

انسان ولخرجي هستيد و راه‌و‌رسم پس‌انداز را نمي‌دانيد، امروز زمان خوبي است كه ولخرجي را كنار بگذاريد و از اكنون به بعد حساب‌ و كتاب دقيقي براي خرج‌هاي‌تان اعمال كنيد. امروز خبر بسيار فرخنده‌اي به دست شما مي‌رسد و اين خبر زمينه شادي شما و اعضاي خانواده را فراهم مي‌كند. اگر تاكنون عاشق نشده‌ايد، امروز روز عاشقي شما است و با فردي روبرو خواهيد شد و در اولين نگاه به ايشان دل مي‌بازيد، اما در ابراز عشق زياده‌روي نكنيد و پس از آشنايي بيشتر از اين فرد، عشق‌تان را به ايشان برملا نماييد. انسان مسئوليت‌پذيري هستيد و به جاي اينكه به فكر خودتان باشيد، بيشتر وقت و انرژي‌تان را صرف انجام نيازهاي اطرافيان مي‌كنيد.

🌙 مرداد

توجهي به سلامتي خود نداريد و سبك‌زندگي ناسالم، سلامت شما را به خطر انداخته است، قبل از اينكه ادامه اين رويكرد شما را گرفتار بستر بيماري كند، سبك‌زندگي سالمي در پيش بگيريد و بيشتر مواظب‌ سلامتي‌تان باشيد. مدتي پيش براي انجام كاري سرمايه‌گذاري كرده‌ايد و امروز از اين سرمايه‌گذاري سودي روانه حساب‌ بانكي‌ شما خواهد شد. انسان پرتلاشي هستيد و لحظه‌اي از تلاش و كوشش دست بر نمي‌داريد، اين روحيه باعث شده تا حالي از دوستان و آشنايان نپرسيد و روزبه‌روز تنهاتر شويد، در نتيجه بهتر است در اولين فرصتسري به رفقاي قديمي بزنيد و لحظه‌هاي شادي را در كنار هم تجربه كنيد. امروز همسر يا عشق‌زندگي‌تان ناراحت و غمگين است و حوصله شما را ندارد، در چنين روزهايي بهتر است تا جايي كه مي‌توانيد سربه‌سر ايشان نگذاريد و اجازه دهيد گذرزمان روحيه عشق‌زندگي‌تان را بهتر كند.

🌙 شهريور

روز خوبي را شروع نكرده‌ايد و اگر شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نكنيد، امروز متحمل ضرر مالي هنگفتي خواهيد شد. زبان تندي داريد و اطرافيان از گوشه‌و‌كنايه‌هاي شما در امان نيستند، اين رويكرد چيزي به غير از كناره‌گيري اطرافيان از شما به دنبال ندارد و از امروز تصميم بگيريد كه زبان نيش‌دار و تند را كنار بگذاريد و با اطرافيان حرفي غير از محبت و دوستي نزنيد. امروز كارهاي زيادي براي انجام دادن نداريد، اين وضعيت را غنيمت بدانيد و به انجام كارهاي عقب‌مانده مشغول شويد. برنامه‌اي براي پيشرفت در كارها داريد اما اين برنامه را كاملاً اجرا نكرده‌ايد و در وسط كار به مشكلي برخورده‌ايد. اجازه ندهيد اين مشكل شما را زمين‌گير كند و امروز تصميم بگيريد به هر قيمتي كه شده، مشكلات را از سر راه اين كار مهم برداريد.

🌙 مهر

امروز از جانب يكي از اعضاي خانواده پولي به شما مي‌رسد و نگراني‌هاي مالي‌تان كاهش پيدا مي‌كند. انسان خودخواهي هستيد و علاقه‌اي به كمك به اطرافيان نداريد و ادامه اين رويكرد باعث خواهد شد تا دوستان و آشنايان شما را در رويارويي با مشكلات تنها بگذارند. در نتيجه به خودتان قول بدهيد كه از امروز به بعد، از هر فرصتي براي كمك به اطرافيان بهره بگيريد و دست ياري به سمت دوست و آشنا دراز كنيد. مدتي است كه وقتي را به همسر يا عشق‌زندگي‌تان اختصاص نداده‌ايد و اين وضعيت زمينه دلخوري و تنهايي عشق‌زندگي‌تان را فراهم كرده است.

🌙 آبان

به فكر سرمايه‌گذاري هستيد اما راه سودآوري پيدا نمي‌‌كنيد، امروز زمان خوبي است كه سرمايه‌ خود را به كار املاك و مستغلات اختصاص دهيد و مطمئن باشيد سود سرشاري از اين كار روانه جيب‌ شما خواهد شد. انسان خوش‌مشربي هستيد و اطرافيان را مانند آهنربا به خودتان جذب مي‌كنيد، از اين روحيه براي پيشرفت در كارها كمك بگيريد و دستاوردهاي جديدي را رقم بزنيد. امروز با بي‌حوصلگي و كسالت از رختخواب بلند شده‌ايد و حوصله كار كردن نداريد، در چنين روزهايي از كار و روزمرگي‌هاي زندگي فاصله بگيريد و دمي را با دوستان يا آشنايان خود سپري كنيد. همسر يا عشق‌‌زندگي‌تان امروز بيشتر از هميشه عاشق شما است و برنامه‌هاي عاشقانه‌اي برايتان تدارك ديده است.

🌙 آذر

انسان عجول و بي‌ملاحظه‌اي هستيد و بدون فكر تصميم مي‌گيريد، امروز با تصميم‌هاي عجولانه خود احتمال دارد كه به كسي ضرر برسانيد، در نتيجه قبل از هرگونه تصميمي، كاملاً فكر كنيد و به خاطر داشته باشيد كه عجله كار شيطان است. خرج هنگفتي را در پيش‌رو داريد و مقدار زيادي از اندوخته خود را بايد به اين خرج اختصاص دهيد، اما غم به دل خود راه ندهيد چرا كه جاي خالي اين خرج در آينده پُر خواهد شد و مقدار اندوخته شما به سر جاي اولش باز مي‌گردد. امروز حوصله كسي را نداريد و مي‌خواهيد با خودتان خلوت كنيد، خوشبختانه چنين فرصتي فراهم مي‌شود و مجالي براي خلوت‌گزيني پيدا خواهيد كرد. يكي از همسايه‌ها يا اعضاي خانواده قصد دارد ميان شما و همسر يا عشق‌زندگي‌تان را خراب كند. قبل از اينكه اين فرد به نقشه شوم‌اش برسد، وي را شناسايي كنيد و به ايشان بفهمانيد كه پاي خود را از زندگي‌تان بيرون بكشد.

🌙 دي

انسان سخاوتمندي هستيد و دستي گشاده‌ داريد، اين روحيه را ادامه دهيد و مطمئن باشيد اطرافيان قدر سخاوتمندي‌هاي شما را خواهند دانست. پولي به كسي قرض داده‌ايد و مدتي است كه خبري از اين پول نداريد، اما نگران نباشيد چرا كه امروز اين پول به شما بازپرداخت مي‌شود و نگراني‌هاي مالي شما خاتمه مي‌يابد. همسر يا عشق‌زندگي‌تان امروز برنامه خاصي براي شما در نظر دارد مي‌خواهد شما را شگفت‌زده كند، در نتيجه امروز را به گونه‌اي سپري كنيد كه خاطره‌هاي خوش آن در ذهن شما و عشق‌زندگي‌تان براي هميشه ماندگار شود. امروز احساس مي‌كنيد كودك درون‌تان زنده شده و حال‌و‌هواي كودكي به سرتان زده است، اين احساس را به فال نيك بگيريد.

🌙 بهمن

به سلامتي قصد خريد منزلي داريد، اما تكليف‌تان براي اين معامله با خودتان روشن نيستيد و مردد هستيد. امروز اين شك و ترديد را كنار بگذاريد و مطمئن باشيد با خريد اين منزل، نه تنها اندوخته‌هاي‌تان از بين نمي‌رود، بلكه اين معامله در دراز مدت سود چشمگيري نيز روانه حساب‌هاي بانكي شما خواهد كرد. انسان بد‌دلي هستيد و به همسر يا عشق‌زندگي‌تان شك داريد، فراموش نكنيد كه شك، زمينه‌ساز جدايي است و در اولين فرصت احساس خود را با عشق‌زندگي‌تان درميان بگذاريد و چاره‌اي براي اين احساس پيدا كنيد. علاقه زيادي به ورزش داريد و به اندازه‌اي در ورزش‌كردن زياده‌روي مي‌كنيد كه از كارهاي مهم زندگي‌تان عقب افتاده‌ايد، قبل از اينكه ورزش، صدمه‌اي به كار و زندگي شما بزند، ميان ورزش و ديگر كارهاي مهم زندگي‌تان تعادل ايجاد نماييد.

🌙 اسفند

امروز رفيقي قديمي به ديدار شما مي‌آيد و خاطره‌هاي خوش گذشته را زنده خواهيد كرد. با مشكلي در زندگي روبرو شده‌ايد و اين مشكل خواب و خوراك را از شما گرفته است، امروز زمان خوبي است كه اين مشكل را با همسر يا عشق‌زندگي‌تان درميان بگذاريد و در كنار هم اين مشكل را حل كنيد. ايده‌اي خلاقانه براي انجام كار هنري يا ادبي داريد، اما اين ايده را تاكنون اجاره نكرده‌ايد و از عواقب آن نگران هستيد، امروز زمان خوبي براي اجراي اين ايده است و با تمام توان به اين ايده جامه عمل بپوشانيد. قدر فرصت‌هاي زندگي را نمي‌دانيد و موقعيت‌ها مانند برق و باد از پيش چشم شما گذر مي‌كند. اجازه ندهيد اين وضعيت ادامه پيدا كند و از امروز، موقعيت‌هاي موفقيت‌آميز را زيرنظر بگيريد و از اين موقعيت‌ها بهترين استفاده را ببريد.

-------------------------------

يه عروسي لاكچري و خاطره انگيز 

باغ عروسي 
تشريفات عروسي 
تشريفات مجالس  
خدمات مجالس

---------------------------

كسب تخصص و وورد تضميني به بازار كار در آموزشگاه كامپيوتر پرتو 

كلاس آموزش فتوشاپ

كلاس هاي آموزش icdl

آموزشگاه طراحي سايت


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : باغ عروسي، تشريفات مجالس ژوان، تشريفات عروسي، خدمات مجالس، كلاس آموزش فتوشاپ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۸:۴۳ | نویسنده : سيمون |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی