مطالب خوب

مطالب خوب

<-PostTitle->



💌 فال روزانه دوشنبه 21 بهمن

🌙 فروردين
قرار است در رقابت ورزشي يا هنري شركت كنيد، اما به لحاظ سلامتي وضعيت خوبي نداريد و بيمار شده‌ايد، غم به دل خود راه ندهيد چرا كه سلامتي شما بهبود پيدا مي‌كند و فرصت كافي براي شركت در اين رقابت را پيدا خواهيد كرد. به لحاظ مالي روز بسيار خوبي را شروع كرده‌ايد و امروز اگر دست به خاك بزنيد، طلا مي‌شود. انسان مستبدي هستيد و نظرات خود را به اعضاي خانواده تحميل مي‌كنيد، اين رويكرد شما را به فرد ظالم و زورگويي در ميان اهل منزل تبديل كرده است، در نتيجه از امروز تصميم بگيريد كه اعمال‌نظر را كنار بگذاريد و دست اطرافيان را در تصميم‌هاي مهم زندگي باز بگذاريد. رفتاري تحقير‌آميزي با همسر يا عشق‌زندگي‌تان داريد و بر خلاف سليقه وي رفتار مي‌كنيد.
🌙 ارديبهشت
اهميتي به رژيم‌غذايي‌تان نمي‌دهيد و خوردن خوراكي‌هاي ناسالم سلامت شما را به خطر انداخته است، اجازه ندهيد اين وضعيت ادامه پيدا كند و از امروز به خودتان قول بدهيد كه به غير از خوراكي‌هاي سالم، لب به هيچ غذايي نزنيد. روز حساسي را شروع كرده‌ايد و اگر مواظب امور مالي خود نباشيد، ضرر هنگفتي را متحمل خواهيد شد. اعضاي خانواده همكاري مناسبي با شما ندارند و به جاي اينكه كمك‌حال شما باشند، براي انجام كارها چوب لاي چرخ‌تان مي‌گذارند. ادامه اين وضعيت به نفع شما و ديگر اعضاي خانواده نيست، در نتيجه در اولين فرصت با آنها صحبت كنيد و از امروز رويكردي دوستانه را با اهل منزل در پيش بگيريد و پشتيبان يكديگر باشيد. امروز بعد‌ازظهر با فردي روبرو مي‌شويد و اگر تاكنون عاشق نشده‌ايد، اين فرد در اولين نگاه دل شما را خواهد برد.
🌙 خرداد
وضعيت مالي خوبي نداريد و به فكر افزايش درآمد هستيد، اما ديدگاه بلندمدتي نداريد و به دنبال درآمد از راه‌هاي سريع و كم دردسر مي‌گرديد، چنين رويكردي سود چنداني را روانه حساب‌هاي بانكي‌تان نمي‌كند و اگر به افزايش درآمد فكر مي‌كنيد، بهتر است برنامه‌اي بلند مدت داشته باشيد و مطمئن باشيد كه از اين راه به سود سرشاري خواهيد رسيد. امروز يكي از دوستان كه رابطه نزديكي با ايشان داريد، از شما درخواست كمك مي‌كند. هركاري كه از دست‌تان بر مي‌آيد را براي اين دوست انجام دهيد و مطمئن باشيد ايشان كمك شما را فراموش نخواهد كرد. انسان خنده‌رويي نيستيد و با عالم و آدم دعوا داريد، اين رويكرد شما را به فردي بداخلاق تبديل كرده و كسي تمايل به نشست‌و‌برخاست با شما را ندارد.
🌙 تير
امروز بوسيله دوستان و آشنايان با فردي باتجربه‌ و دنيا‌ديده‌اي آشنا خواهيد و صحبت‌هاي اين فرد تأثير زيادي در فكر و عقيده شما خواهد گذاشت. به لحاظ مالي روز خوبي را شروع كرده‌ايد و امروز يكي از اطرافيان روشي را براي افزايش درآمد با شما در ميان خواهد گذاشت و اين روش سود چشمگيري را نصيب‌تان خواهد كرد. همسر يا عشق‌زندگي‌تان روز خوبي را شروع نكرده و امروز با ناراحتي از خواب بلند شده است. در چنين شرايطي طوري با عشق‌زندگي‌‌تان رفتار كنيد كه زمينه ناراحتي ايشان را فراهم نكند و مشاجره‌اي ميان شما در نگيرد. به فكر افزايش درآمد هستيد اما حوصله‌اي براي فراگرفتن مهارت‌هاي جديد نداريد و اين قضيه شما را يك سروگردن عقب‌تر از دوستان‌تان قرار داده.
🌙 مرداد
انسان سخاوتمندي نيستيد و دستي‌ گشاده نداريد، اين رويكرد باعث شده تا اطرافيان شما را به عنوان فردي خسيس بشناسند. در نتيجه از امروز در كنار اينكه به فكر خودتان هستيد، به فكر ديگران نيز باشيد و با سخاوتمندي بيشتري با اطرافيان رفتار نماييد. از شرايط زندگي خود به‌هيچ‌وجه راضي نيستيد و دائم گله مي‌كنيد. اين وضعيت نه تنها گره‌اي از كارهاي شما باز نمي‌كند، بلكه به لحاظ رواني نيز دائماً ناراحت و عصباني مي‌‌شويد. اجازه ندهيد چنين رويكردي شما را نارحت و نگران كند و از امروز خودتان را مسئول مشكلات‌ زندگي‌تان بدانيد و به جاي اشكال‌تراشي و ايراد واردكردن به ديگران، آستين بالا بزنيد و راه موفقيت را در پيش بگيريد.
🌙 شهريور
انسان دمدمي‌مزاجي هستيد و دائم نظرتان را تغيير مي‌دهيد، اين روحيه اطرافيان را از شما دور كرده و كسي نظرهاي‌تان را جدي نمي‌گيرد. امروز روز خوبي است كه اين رفتار را كنار بگذاريد و با جديت بيشتري زندگي را دنبال نماييد. همسر يا عشق‌زندگي‌تان امروز در كنار شما نيست و به مسافرت يا منزل دوستان رفته و حسابي دلتنگ‌اش شده‌ايد، اما غم به دل خود راه ندهيد چرا كه اين دوري ديري نخواهد پاييد و در آينده بسيار نزديك عشق‌زندگي‌تان پيش شما باز خواهد گشت. قصد انجام كار جديد و مهمي را داريد و مي‌خواهيد مبلغ گزافي از سرمايه‌تان را به اين كار اختصاص دهيد، اما روز خوبي براي آغاز كارهاي مهم نيست و بهتر است اين كار مهم را به آينده موكول نماييد.

🌙 مهر
عازم سفري هستيد، اما اين سفر به صلاح شما نيست و حادثه‌هاي زيادي در اين سفر در كمين شما نشسته‌، در نتيجه تا جايي كه امكان دارد اين سفر را به آينده موكول كنيد يا اينكه اگر مجبور به سفر هستيد، در اين سفر شش‌دانگ حواس‌تان را جمع كنيد تا صدمه‌اي وجود نازنين‌تان را تهديد نكند. دوستان و آشنايان را با گفتار و رفتارتان ناراحت مي‌كنيد و احترام اطرافيان را نگه نمي‌داريد. قبل از اينكه اين وضعيت فاصله زيادي ميان شما و اطرافيان ايجاد كند،‌ از امروز به بعد رفتاري شايسته و مناسب با دوستان و اطرافيان در پيش بگيريد و به آنها ثابت كنيد كه احترام خاصي براي آنها قائل هستيد. امروز از خواب كه بلند شده‌ايد دنيا را به رنگ عشق و محبت مي‌بينيد و احساس مي‌كنيد كه از هميشه عاشق‌تر هستيد، اين روحيه را به فال نيك بگيريد و شب‌و‌روزي عاشقانه را با عشق‌زندگي‌تان سپري نماييد.
🌙 آبان
امروز بعداز‌ظهر قرار است با دوستان و رفقاي قديمي بيرون برويد و حسابي خوش‌بگذارنيد، اين موقعيت را مغتنم بدانيد اما مواظب باشيد كه بيش‌از‌حد خرج نكنيد و حواس‌تان به حساب‌و‌كتاب‌هاي امروز باشد. وضعيت درآمدي مناسب و باثباتي داريد و در چنين روزهايي كه نگراني مالي نداريد بهتر است قسمتي از درآمد خود را به انجام كارهاي خير و انسان‌دوستانه اختصاص دهيد و به لحاظ فكري به آرامش برسيد. سوء‌تفاهم‌هاي زيادي با همسر يا عشق‌زندگي‌تان داريد و اين وضعيت رابطه شما را به خطر انداخته است، در نتيجه در اولين فرصت با عشق‌زندگي‌تان صحبت كنيد و اجازه ندهيد اين سوء‌تفاهم‌ها زمينه دوري و جدايي شما را فراهم كند.
🌙 آذر
روحيه‌اي عيب‌جو داريد و اطرافيان را به دليل رفتارشان دائم سرزنش مي‌كنيد، امروز زمان خوبي است كه اين روحيه را كنار بگذاريد و به جاي عيب‌جويي از ديگران، رويكردي دوستانه و محبت‌آميز را با اطرافيان در پيش بگيريد. مدتي است كه براي انجام كاري درخواست وام كرده‌ايد اما تاكنون نوبت شما فرا نرسيده و خبري از وام نبوده است، خوشبختانه امروز بخت با شما يار است و قرعه اين وام به نام شما خواهد افتاد. امروز روز عاشقي شما است و اگر تاكنون عاشق نشده‌ايد، با فردي ملاقات خواهيد كرد و اين فرد آتش عشق را در دل شما روشن مي‌كند. خبر فرخنده‌اي به دست شما مي‌رسد و اين خبر زمينه شادي و نشاط شما و ديگر اعضاي خانواده را فراهم خواهد كرد. امروز با فردي كه مدت‌ها پيش با وي مشاجره‌اي داشته‌ايد روبرو خواهيد شد، اين برخورد را به فال نيك بگيريد.
🌙 دي
به همراه دوستان يا اعضاي خانواده عازم سفري هستيد، قدر لحظه‌لحظه اين سفر را بدانيد و خاطره‌هاي خوشي در كنار اعضاي خانواده يا دوستان از اين سفر به يادگار ببريد. مدت زيادي است كه گرفتار مشكل مالي هستيد و به هر دري كه زده‌ايد، پولي براي حل اين مشكل فراهم نشده است، امروز از جايي كه حتي فكرش را هم نمي‌كنيد پولي به دست شما مي‌رسد و اين مشكل مالي برطرف خواهد شد. در محل كار يا منزل شما تغييري مهم صورت خواهد گرفت، از اين تغيير استقبال كنيد و اين تغيير را به ابزاري براي پيشرفت بيشتر در كار و زندگي تبديل نماييد. امروز به ناگاه به منزل يكي از دوستان دعوت مي‌شويد و ايشان حسابي شما را تحويل خواهد گرفت و لحظه‌هاي خوبي را در كنار هم سپري مي‌كنيد.
🌙 بهمن
انسان سخت‌كوشي هستيد و هميشه تا دير وقت كار مي‌كنيد، امروز زمان مناسبي است كه كمي از كار و تلاش فاصله بگيريد و به خودتان مرخصي بدهيد. موقعيت‌هاي مالي زيادي در پيش‌روي خود داريد، در نتيجه بهتر است اين موقعيت‌ها را سبك‌و‌سنگين كنيد و بهترين فرصت را كه احساس مي‌كنيد سود بيشتري روانه حساب‌‌هاي بانكي‌تان مي‌كند را انتخاب نماييد.يكي از اطرافيان يا اعضاي منزل به موفقيت بزرگي دست‌يافته است و اين قضيه باعث شده تا از آشنايي با چنين فردي به خودتان افتخار كنيد.مدت زيادي است كه رؤياي انجام كاري را در سر داريد و هميشه به اين رؤيا فكر مي‌كنيد،امروز بخت به شما رو مي‌كند و شرايط اجراي اين آرزو مهيا مي‌شود.
🌙 اسفند
نبود اعتماد‌به‌نفس شما را از دستيابي به موفقيت منع كرده و دستاوردهاي زيادي در زندگي نداريد،امروز زمان مناسبي است كه اين رويكرد را تغيير دهيد و با اعتماد‌به‌نفس بيشتري به نبرد مشكلات برويد.انسان ولخرجي هستيد و حساب‌و‌كتاب خرج‌هاي‌تان از دست شما خارج شده است، اين وضعيت به‌غير از ورشكستگي چيزي به دنبال ندارد و از امروز عنان خرج‌هاي زندگي را در اختيار بگيريد و با مديريت‌مالي و صرفه‌جويي، آينده خود را تضمين نماييد.به لحاظ فكري با همسر يا عشق‌زندگي‌تان هم‌عقيده نيستيد و اين رويكرد جلوي پيشرفت شما را گرفته است،امروز با عشق‌زندگي‌تان صحبت كنيد و ايشان را در جريان كامل برنامه‌هاي خود قرار دهيد تا به لحاظ فكري با شما هم‌عقيده شود و به همراه عشق‌زندگي‌تان با مشكلات روبرو شويد.

 

*********

يه عروسي لاكچري و خاطره انگيز در تشريفات ژوان 

باغ عروسي 
تشريفات عروسي 
تشريفات مجالس  
خدمات مجالس

---------------------------

كسب تخصص و وورد تضميني به بازار كار در آموزشگاه كامپيوتر پرتو 

كلاس آموزش فتوشاپ

كلاس هاي آموزش icdl

 


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : باغ عروسي، تشريفات مجالس ژوان، تشريفات عروسي، خدمات مجالس، كلاس آموزش فتوشاپ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۷:۵۲ | نویسنده : سيمون |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی