مطالب خوب

مطالب خوب

<-PostTitle->

💌 فال روزانهچهارشنبه 16 بهمن

🌙 فروردين
روز را سرشار از اميد و نشاط شروع كرده‌ايد و سعي كنيد اين احساس خوشايند را تا انتهاي روز به همراه داشته باشيد. به لحاظ مالي نيز روز بسيار خوبي را شروع كرده‌ايد و سايه هماي سعادت بر سر شما مي‌افتد و پول چشمگيري روانه حساب‌‌هاي بانكي‌تان خواهد شد. تمام پولي كه بدست آورده‌ايد را خرج نكنيد و قسمتي از آن را براي سرمايه‌گذاري در كار و تجارت كنار بگذاريد و حاشيه درآمد‌هاي خود را گسترش دهيد. مدتي است كه خبري از دوستان قديمي خود نداريد، امروز فرصتي دست مي‌دهد تا با رفقاي قديمي ديداري تازه كنيد و خاطره‌‌هاي خوش گذشته را زنده نماييد. در محل كار يا منزل تعامل خوبي با همكاران يا همسايه‌ها نداريد، اجازه ندهيد اين وضعيت ادامه پيدا كند و از امروز به بعد، رويكردي مردم‌دارانه در پيش بگيريد و رابطه‌ خود را با همكاران يا همسايه‌ها تقويت كنيد.
🌙 ارديبهشت
مدتي است كه حال‌‌وروز خوشي نداريد و گرفتار بستر بيماري هستيد، امروز از صبح كه از خواب بلند‌شده‌ايد احساس بهبود مي‌كنيد و تا چند روز آينده سلامتي خود را كاملاً پيدا مي‌كنيد. برنامه‌هاي واقع‌‌گرايانه‌اي براي زندگي نداريد و اين وضعيت باعث شده تا به لحاظ درآمد، امروز وضع مالي خوبي نداشته باشيد. قبل از اينكه اين رويكرد شما را به ورشكستگي بكشد، از امروز با خودتان تصميم بگيريد كه به جاي خيا‌ل‌پردازي و فكر كردن به كارهاي غيرواقعي، برنامه‌هاي كاربردي و عملي براي زندگي‌تان ترسيم كنيد و وضعيت مالي خودتان را بهبود بخشيد. اهميتي به پدر و مادر يا بزرگان فاميل نمي‌دهيد و اين افراد را حسابي از خودتان دلخور كرده‌ايد.
🌙 خرداد
ميان شما و يكي از اعضاي خانواده مشاجره‌اي در گرفته است، اما اجازه ندهيد اين وضعيت روز شما را خراب كند و با برقراري صلح و آشتي با اعضاي خانواده، به آنها ثابت كنيد كه بخشش از بزرگان است. كارها و مسئوليت‌هاي محوله را نيمه‌تمام رها مي‌كنيد و اين وضعيت باعث شده اطرافيان، شما را به عنوان فردي بي‌ملاحظه بشناسند و كار مهمي را به شما واگذار نمي‌كنند، اجازه ندهيد اين وضعيت ادامه پيدا كند و از امروز با جديت بيشتري كارها را انجام دهيد و طوري كار كنيد كه مو لاي درز كارهاي شما نرود. شخصيتي جذاب و مردم‌دوست داريد، از اين روحيه براي گسترش دامنه دوستان جديد بهره بگيريد. امروز با اعتمادبه‌نفس زيادي از خواب بلند شده‌ايد و كارهاي خود را به لطف اين اعتماد‌به‌نفس، راحت‌تر از هميشه به پيش ببريد.
🌙 تير
اصلاً به سروروي خود نمي‌رسيد و لباس‌هاي فاخري بر تن نمي‌كنيد، امروز زمان آن فرا رسيده كه دستي به سروروي خود بكشيد و با خريد چند دست لباس شيك و زيبا، حسابي خوش‌تيپ كنيد. به لحاظ مالي انسان ولخرجي هستيد و حساب خرج‌هاي‌تان از دست‌ شما در رفته است، قبل از اينكه ولخرجي شما را به دردسر مالي بياندازد، از امروز صرفه‌جويي را در پيش بگيريد و تا مي‌توانيد پس‌انداز كنيد. شخصيتي مردم‌دوست داريد و هر كاري كه از دست‌تان بر مي‌آيد را براي اطرافيان انجام مي‌دهيد، اين روحيه هيچ اشكالي ندارد، اما مواظب باشيد كه افراد شرور و بدذات، از اين روحيه سوء‌استفاده نكنند و شما را به دردسر نياندازند.
🌙 مرداد
بي‌پرده سخن مي‌گوييد و گفته‌هاي رك و پوست‌كنده شما زمينه دلخوري يكي از دوستا‌ن‌تان را فراهم كرده است، امروز با اين فرد صحبت كنيد و اجازه ندهيد گفته‌هاي شما رفاقت چند‌ين‌و‌چند‌ساله‌تان را به هم بزند. به لحاظ مالي روز خوبي را شروع كرده‌ايد و از جانب يكي از اعضاي خانواده پولي به دست شما مي‌رسد، اين پول را خرج هزينه‌هاي زندگي كنيد و نگراني‌هاي‌ مالي‌تان را خاتمه دهيد. امروز بعد از ظهر قرار است با دوستان يا اعضاي خانواده بيرون برويد. اين فرصت را به فال نيك بگيريد و لحظه‌هايي سرشار از خوشي و شادماني را در كنار اهل منزل يا دوستان سپري كنيد. مجلس عروسي در پيش داريد و يكي از نزديكان شما راهي خانه‌بخت مي‌شود، چنين روزهاي فرخنده‌‌اي را مغتنم بدانيد.
🌙 شهريور
روزهاي پرتلاشي را گذرانده‌ايد و امروز حسابي خسته‌ شده‌ايد، در چنين شرايطي بيش‌ازحد به خودتان فشار نياوريد و قدري استراحت كنيد. به لحاظ مالي روز خوبي را شروع كرده‌ايد و سود خوبي از معامله‌هاي تجاري يا قراردادهاي مالي روانه حساب‌هاي بانكي شما خواهد شد. انسان خوش‌مشرب و مردم‌داري هستيد و اطرافيان از بودن در كنار شما لذت مي‌برند، از آنجايي كه امروز به مهماني يا مراسم رسمي دعوت هستيد، از روحيه مردم‌داري خود براي بدست آوردن دوستان جديد استفاده كنيد. فردي در كارهاي شما دخالت مي‌كند و فضولي ايشان باعث شده تا ضرري به شما وارد شود، اجازه ندهيد اين رويكرد ادامه پيدا كند و در اولين فرصت اين فرد را وادار كنيد تا سرش را از زندگي‌تان بيرون بكشد.

🌙 مهر
مدت زيادي است كه مشكلي ذهن شما را درگير كرده و خواب و خوراك را از شما ربوده است، اما غم به دل‌تان راه ندهيد چرا كه امروز بخت با شما يار است و اين مشكل را پشت‌سر خواهيد گذاشت. عادت‌هاي ناپسندي داريد و اين عادت‌ها شما را از اطرافيان دور كرده است، امروز زمان خوبي است كه اين عادت‌ها را كنار بگذاريد و به اطرافيان ثابت كنيد كه تغيير كرده‌ايد. روز خوبي را براي سرمايه‌گذاري و كسب درآمد آغاز نكرده‌ايد و اگر قصد خريد كالا يا عقدقراردادي را داريد، بهتر است شش‌دانگ حواس‌تان را حسابي جمع‌كنيد، در غير اين‌صورت ضرر هنگفتي را متحمل خواهيد شد. روحيه‌اي خلاق و نوآورانه داريد و امروز ايده بكري به ذهن شما مي‌رسد، روزي كه سپري مي‌كنيد بهترين زمان براي ايده‌پردازي است و مطمئن باشيد اين ايده زندگي‌ شما را دگرگون خواهد كرد.
🌙 آبان
امروز سايه هماي سعادت بر سر شما مي‌افتد و به آرزوي ديرينه خود خواهيد رسيد. مدتي است كه خبري از بزرگان فاميل نگرفته‌ايد و از آنها دلجويي نكرده‌ايد، امروز فرصت مناسبي دست مي‌دهد تا سري به ريش‌سفيد‌هاي فاميل بزنيد و به آنها ثابت كنيد كه هميشه به فكرشان هستيد. رازي در سينه داريد و مي‌خواهيد اين راز را با اطرافيان درميان بگذاريد، اما چنين كاري اشتباه محض است و بعضي از رازها بايد براي هميشه سربه‌مهر باقي بمانند.
🌙 آذر
مدتي پيش پولي به كسي قرض داده‌ايد، اما جايي براي نگراني وجود ندارد چرا كه به رغم اينكه از فردي كه به ايشان پول قرض داده‌ايد، درخواست بازپرداخت پول خود را نكرده‌ايد، اين فرد امروز دِين خودش را به شما ادا مي‌كند و پولي كه گرفته است را باز مي‌گرداند. يكي از آشنايان يا اعضاي خانواده در بستر بيماري گرفتار شده و امروز حال‌و‌روز خوشي ندارد، در اولين فرصت سري به ايشان بزنيد و در نگهداري و پرستاري از وي چيزي كم نگذاريد. تخصص ويژه‌اي در كار و حرفه‌ خود داريد، اما همكاران و اطرافيان تاكنون به اين تخصص شما پي نبرده‌اند، اين وضعيت ادامه پيدا نمي‌كند و امروز اطرافيان با مهارت‌هاي شما آشنا مي‌شوند و مورد قدرداني قرار مي‌گيريد.
🌙 دي
امروز خبر بسيار فرخنده‌اي به دست شما مي‌رسد، اين خبر زمينه شادي شما را فراهم مي‌كند و روزتان را مي‌سازد. مدتي است كه مي‌خواهيد به انجام كارهاي موردعلاقه‌تان بپردازيد، اما فرصتي براي اينكار مهيا نمي‌شود، امروز روز شما است چرا كه فراغتي پيدا مي‌كنيد تا كارهاي دلخواه خود را انجام دهيد و حسابي خوش‌بگذرانيد. امروز به اعضاي خانواده قول داده‌ايد كار هيجان‌انگيز و جالبي را انجام دهيد، به اين وعده پايبند بمانيد و لحظه‌هاي خوشي را در كنار اعضاي خانواده تجربه كنيد. كار بسيار پسنديده‌اي را انجام داده‌ايد، اما همسر يا عشق‌زندگي‌تان تاكنون از اين كار پسنديده بي‌خبر مانده است. امروز ورق بر مي‌گردد و عشق‌زندگي‌تان در جريان اين كار پسنديده قرار مي‌گيرد و از شما قدرداني مي‌كند. قصد صحبت و دردودل با يكي از همكاران يا اعضاي خانواده را داريد، اما بهتر است اين گفتگو را در شرايطي انجام دهيد كه صحبت‌هاي شما به گوش كسي نرسد.
🌙 بهمن
دردهاي جسمي و بدني زيادي داريد و اين وضعيت شما را از پا درآورده است، اجازه ندهيد اين دردها ادامه پيدا كند و در اولين فرصت با مراجعه به پزشك خانوادگي‌تان، دليل اين دردها را جويا شويد و به فكر درمان باشيد. امروز پول خوبي به دست شما مي‌رسد، اما از آنجايي كه در هميشه روي يك پاشنه نمي‌چرخد، بهتر است مقداري از اين پول را به انجام كارهاي خيريه اختصاص دهيد و قسمتي از آن را براي روز مبادا كنار بگذاريد تا از اين طريق به آرامش ذهني برسيد. امروز احتمال ايجاد مشاجره‌اي ميان شما و عشق‌زندگي‌تان وجود دارد، نفت به آتش اين مشاجره نريزيد و نگذاريد چيزه اي پيش‌پاافتاده، زمينه دلخوري عشق‌زندگي‌تان را فراهم كند.
🌙 اسفند
روز خوبي را شروع نكرده‌ايد و احتمال سرقت اموال و دارايي‌هاي شما وجود دارد، در نتيجه تا مي‌توانيد حواس‌تان را جمع كنيد و اجازه ندهيد دزد به مال‌تان بزند. تصميم مهمي را بايد اتخاذ كنيد و اين تصميم‌گيري، نگراني‌هاي زيادي را براي شما به دنبال دارد، در چنين شرايطي عجله به خرج ندهيد و اتخاذ اين تصميم را به روزهاي آينده واگذار كنيد تا با ذهني آرام و متمركز، بهترين تصميم را اتخاذ نماييد. در دام عشق گرفتار شده‌ايد اما محبوب شما از عشقي كه به ايشان داريد، بي‌خبر است. امروز زمان خوبي است كه پرده از اين عشق برداريد و مطمئن باشيد محبوب‌‌تان به شما پاسخ مثبت خواهد داد. امروز مهمان ناخوانده‌اي به منزل شما سر مي‌زند و از شما درخواست كمك دارد، از اين مهمان حسابي پذيرايي كنيد و هركاري كه از دست‌تان بر مي‌آيد را براي ايشان انجام دهيد.

يه عروسي لاكچري و خاطره انگيز در تشريفات ژوان 

باغ عروسي 
تشريفات عروسي 
تشريفات مجالس  
خدمات مجالس

---------------------------

كسب تخصص و وورد تضميني به بازار كار در آموزشگاه كامپيوتر پرتو 

كلاس آموزش فتوشاپ

كلاس هاي آموزش icdl

 


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : باغ عروسي، تشريفات مجالس ژوان، تشريفات عروسي، خدمات مجالس، كلاس آموزش فتوشاپ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۵:۲۸ | نویسنده : سيمون |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی